tirsdag 27. oktober 2015

KaiserColour Competition...

Så falt også jeg for fristelsen til å prøve dette...
Kaisercraft feirer lanseringen av nye fargebøker med en utfordring og gratis nedlasting av dette sort/hvitt bildet til oss som ønsker å delta
-eller bare for å leke seg litt med farger
Jeg har brukt både Prismacolor og Promarker. Måtte blåse støv av dem,for nå er det virkelig lenge siden jeg har fargelagt noe







Bildet som er fargelagt måler 8" x 8"
Veldig mye pirk og detaljer på bildet,og jeg ser jeg har et par småfeil her og der.


Detaljebilde


KaiserColour Competition


2 kommentarer:

  1. wow love your colour choices, awesome work :)

    SvarSlett
  2. This is so awesome! It looks beautiful framed! Thanks for sharing with us at Kaisercraft : )
    Alicia xxoo

    SvarSlett

Hyggelig at du stakk innom .
Velkommen tilbake